Użytkownik Komentarz
mmkolekcje

Kupujący

2022-12-01 13:34:07

Witam
14.11.2022 złożyliśmy zamówienie 2197/WOL/11/22 w firme Worldsell, które zostało opłacone z góry  następnego dnia po otrzymaniu proformy. Paczkę otrzymaliśmy 24.11.2022 z 1/4 zamawianego towaru. Po kontakcie ze sprzedającym otrzymaliśmy maila, ze w kolejnej wiadomości zostanie wystawiona faktura korygująca. Po naszym monicie faktura została do nas wysłana oraz potwierdziliśmy jej odbiór i od tamtej pory kontakt się urwał. Wielokrotnie próbowaliśmy mailowo dowiedzieć się kiedy zostaną zwrócone do nas środki z nadpłaty za brakujący towar niestety nikt nie raczy nam odpisać. Telefon również nie odpowiada. Dodatkowo na nasze nieszczęście zanim otrzymaliśmy pierwsze zamówienie dokonaliśmy kolejnego zakupu 2240/WOL/11/22, które również było niekompletne. Braki w pierwszym zamówieniu to wartość około 500zł, w drugim około 50zł. Majątku nie straciliśmy, ale niesmak do firmy pozostał tym bardziej, że kupowaliśmy u nich regularnie i nigdy nie było z tą hurtownią żadnych problemów. Dodatkowo widać, że ich strona znowu nie działa ( co najmniej drugi raz w tym roku) tak więc coś złego dzieje się z tą hurtownią. Przyszłym klientom sugeruję zastanowić się nad współpracą z hurtownią WORLDSELL bo dzieje się w niej coraz gorzej.

fhudavmar

Kupujący

2022-12-02 11:31:34

Brak kontaktu z firmą Wordsell. Towar przyszedł niezgodny z zamowieniem. Nie ma jak tego zareklamować