Użytkownik Komentarz
skalbaniok

Sprzedający

2009-04-07 16:56:34

Witam,

Z myślą o naszych klientach wprowadziliśmy możliwość przeglądania produktów z podziałem na sprzedających.
Po kliknięciu na produkt pojawiają się podstawowe dane o produkcie (cena, waga, sprzedający). Jeśli chcą Państwo zobaczyć wszystkie produkty danej hurtowni należny kliknąć na "zobacz inne produktu sprzedającego".

Myślę że jest to duże ułatwienie dla Państwa :)


Pozdrawiam Monika

slavajetam

Kupujący

2009-04-18 14:56:18

Trochę namieszaliście, prędzej wchodząc na jakąś hurtownię mogłem szukać produktu tylko w tej hurtowni a w tej chwili jak czegoś szukam to wyskakują mi oferty wszystkich hurtowni i muszę klikać stronka po stronce aż w końcu trafię na to czego potrzebuję,czy to jest ułatwienie...?

Pozdrawiam

maxy

Sprzedający

2009-05-11 07:56:25

Zgadzam sie namieszaliscie i to niezle!!! Z zakupów hurtowych zrobiliscie detaliczne bo jak mamy zrozumiec zapytania jesli klienci piszą w zapytaniach np. 1 sztuka pasa Vibroaction 10 szt bateri itd. nawet jesli są produkty niedostępne ktos moze je zamówic bezsens. Nie prosciej by było przekierowanie po kliknieciu na produkt ze strony głównej od razu na strone danej hutowni i wtedy klient widzi produkty dostepne i minimalne ilosci jakie należy zamawiac. Jestesmy w chh od początku i bylismy zadowoleni do teraz :(
W opini naszych stałych klientów wprowadzone zmiany powodują dezorientacje podczas składania zamowienia

skalbaniok

Sprzedający

2009-05-11 11:00:42

maxy napisał:

Zgadzam sie namieszaliscie i to niezle!!! Z zakupów hurtowych zrobiliscie detaliczne bo jak mamy zrozumiec zapytania jesli klienci piszą w zapytaniach np. 1 sztuka pasa Vibroaction 10 szt bateri itd. nawet jesli są produkty niedostępne ktos moze je zamówic bezsens.

Zapytanie ofertowe to nie to samo co zamówienie. Zapytanie nie jest zobowiązujące, klienci pytają kiedy chcą negocjować lub jeśli potrzebują  informacji na temat produktu, myślę że jest to o tyle dobre że możecie wychodzić na przeciw potrzeb klienta, jeśli się okaże że jest dużo zapytań dotyczących produktu którego nie macie w magazynie warto pomyśleć czy nie dołączyć go do oferty hurtowni.
Poza tym często klienci dzwonią do nas aby zapytać o szczegóły, przesyłki, płatności za towar itp a kto lepiej odpowie na takie pytanie jak nie Hurtownia ???


Pozdrawiam Monika

maxy

Sprzedający

2009-05-11 11:07:54

Szczegoły  przesyłki są na stronie hurtowni i wszystko do tej pory było jasne. Jesli chodzi o zapytania to powazne utrudnienie dla hurtowni bo kto ma czas opdpisywac na 10-tki emaili dziennie.Ludzie składający zapytanie ofertowe są przekonani ze złożyli zamowienie i wydzwaniają do nas dlaczego w zamowieniu nie ma podanego nr. konta!!!!.Miało to usprawnic a utrudnia nam prace no i klientom też

skalbaniok

Sprzedający

2009-05-11 11:17:38

slavajetam napisał:

Trochę namieszaliście, prędzej wchodząc na jakąś hurtownię mogłem szukać produktu tylko w tej hurtowni a w tej chwili jak czegoś szukam to wyskakują mi oferty wszystkich hurtowni i muszę klikać stronka po stronce aż w końcu trafię na to czego potrzebuję,czy to jest ułatwienie...?

Pozdrawiam

Ciesze się że mamy tak wymagających klientów, którzy śledzą na bieżąco co dzieje się na Portalu CHH.pl jednocześnie dając nam informacje zwrotną w postaci komentarzy :)
W tej kwestii mogę powiedzieć jedynie tyle, iż mamy to na uwadze i w najbliższym czasie postaramy się usprawnić wyszukiwarkę.

Pozdrawiam Monika