Użytkownik Komentarz
Kasia

Kupujący

2009-06-26 09:27:28

Moim zadaniem ta funkcja jest tu niezbędna mam pytanie kiedy będzie narzędzie do opiniowania hurtowni tak jak na allegro

Adamus

Kupujący

2009-07-01 09:17:03

Kobieto alez ty jestes niecierpliwa, ten watek już się gdzieś pojawił ;p ponoc pracują nad tym

darek74

Zespół CHH.pl

2009-07-01 23:45:40

Pracujemy i to ostro. Kilka spraw nam wypadło po drodze dlatego się przeciąga.

Pozdrawiam

darek74

Zespół CHH.pl

2009-07-03 20:39:23

Temat opiniowania pojawia się coraz częściej dlatego też proszę Użytkowników Portalu o pomoc.
Generalnie opiniowanie będzie opisowe z punktacją. Mamy jedynie problem z tym, kto może opiniować i w jakich sytuacjach. Jeżeli większość transakcji i tak odbywa się bezpośrednio pomiędzy kupującym a sprzedającym nie może to być na podstawie dokonanych transakcji bo nie mamy wiedzy na ten temat. Nie możemy też każdej opinii sprawdzać i weryfikować czy jest prawdziwa. Temat ogólnie bardzo trudny. Czyli nie będzie możliwe opiniowanie poszczególnych transakcji. Czy kupujący może więcej niż raz napisać opinię ? Moim zdaniem powinien bo opinia zawsze może  się zmienić przy kolejnej transakcji. Jak zatem uchronić sprzedających od nieprawdziwych opinii ? Jak kupującym dać prawdziwy pogląd na sytuację ?
Może ktoś ma ciekawy pomysł ? Czekam na wypowiedzi.

Richel

Sprzedający

2009-07-10 15:10:42

Moje osobiste uwagi:
1) Opinie może wystawiać tylko firma, która dokonywała zakupów. Nie wyobrażam sobie sytuacji w której opinię wystawia ktoś obcy.

2) Sprzedający powinien mieć możliwość ustosunkowania się do tej opinii.

3) Z punktacji lub gwiazdek zrezygnowałbym. Bardziej wartościowe będzie przeczytanie opinii innych niż sugerowanie się punktacją jak na Allegro. Dojdzie do takich sytuacji, że mimo 100 pozytywnych opinii jedna negatywna będzie najbardziej widoczna.

Dodatkowo proponuję położyć nacisk na opiniowanie obsługi/kontaktu a nie ocenę towaru.