Użytkownik Komentarz
LaydyDi

Kupujący

2009-06-05 11:25:50

Trochę mnie wkurza że na tym forum większość to kupujący.
Widziałam że hurtownia Richel się udziela i chyba Maxy też odwiedza forum i interesuje się klientami.
Nie wiem czy oni czytają czego potrzebują ich klienci

To mój apel do chh zmuście hurtowników żeby się pojawiali na forum ;p

skalbaniok

Sprzedający

2009-06-05 11:34:51

zmusić nie możemy ale poprosić lub zaproponować owszem :)

Pozdrawiam Monika

ADPOL

Kupujący

2009-06-08 09:26:39

heheheh apel chyba nie zadziałał ;p

Bartosz09

Kupujący

2009-06-09 17:01:15

wieczna bolączka ludzi sukcesu brak czasu ;p Hurtownie maja inne zajęcia niż siedzenie na forach.

Bartek

darek74

Zespół CHH.pl

2009-06-09 19:35:02

Brak czasu brakiem czasu ale...... znam wiele przypadków, że ludzie tłumaczą wszystko brakiem czasu a prawda jest zupełnie gdzie indziej. Prawdziwą przyczyną jest brak motywacji. Znam wiele firm które narzekają na brak klientów, małe obroty a nie robią nic aby temu zapobiec. Ostatnio byłem w znajomej hurtowni w odwiedzinach. Wszyscy wyglądali na zmęczonych jak by rozładowali kilka kontenerów. Siedzieli nieruchomo wpatrując się w układanego pasjansa. Zapytałem szefa jak interesy a on, że nic się nie dzieje. Nie mieli jeszcze dzisiaj żadnego klienta. Że będzie musiał chyba zamknąć biznes. Dowiedziałem się również, że nie mieli nowej dostawy więc byłem zaskoczony zmęczonymi twarzami pracowników. Przy okazji zobaczyłem wiele nowych wzorów na półkach których nie widziałem na CHH.pl a wiem, że na pewno by się sprzedały. Zapytałem dlaczego nie zrobią zdjęć i nie wrzucą na CHH to powiedzieli, że NIE MAJĄ CZASU.

Takich przykładów można mnożyć. Głównie importerzy przyzwyczaili się do sytuacji, że zawsze mieli klientów i nie musieli nic robić oprócz tego aby z łaską obsłużyć klienta. Teraz sytuacja się zmienia a oni zdają się tego nie zauważać. Z jednej strony dobrze bo zostaną na rynku firmy które dbają o swojego klienta i swój biznes.

Pozdrawiam

slavajetam

Kupujący

2009-06-10 00:18:43

Amen... :)))

Richel

Sprzedający

2009-06-17 23:54:55

darek74 napisał:

Głównie importerzy przyzwyczaili się do sytuacji, że zawsze mieli klientów i nie musieli nic robić oprócz tego aby z łaską obsłużyć klienta. Teraz sytuacja się zmienia a oni zdają się tego nie zauważać.
Pozdrawiam

Popieram w całości. Importuję towary, ale czasami klient chce towar którego ja nie mam w magazynie... Zaczyna się koszmar. Na maile tradycyjnie mało kto odpisuje więc pozostaje telefon. Dzwonienie po hurtowniach/importerach jest chyba największą męką jaką przeżywam. Generalnie panuje jedna zasada: olewanie na maxa.
Nikt nie wie, czy ma towar, po ile a już pytanie o termin dostawy graniczy z obrazą szanownego Importera. Nie wiem, kiedy te chore nawyki się skończą. Możliwe, że kryzys wyleczy takich oszołomów.

Utarło się przekonanie, że wystarczy ściągnąć trochę śmiecia od Chinoli dowalić 100-200% i czekać na klienta, który kupi i się cieszy, że tanio. To już się zmieniło. Przez chory kurs dolca nie ma już takiego przebicia na towarze a dodatkowo klientów coraz mniej, bo jednak czy kryzys jest, czy to nagonka medialna to fakt jest taki, że sprzedaż siadła.

Bartosz09

Kupujący

2009-06-29 11:37:35

Niestety przekonanie o tym że klient sam przyjdzie to straszna porażka dla hurtownika importera czy producenta.
Mnie się czasem zdaje że handel hurtowy został w średniowieczu, ciągle te same schematy a świat idzie do przodu są nowe możliwości można wyjść poza granice kraju, wszystko można załatwić szybciej nie wychodząc nawet z domu, ja się dziwie dlaczego tak mało osób z tego korzysta.

A co do czasu jak się chce to wszystko można zorganizować

Bart

maxy

Sprzedający

2010-03-05 13:41:02

Klienci stali sie wymagający i to jest plus. Ale czasami naprawde brak nam czasu zaglądac na forum pisze za siebie czyli maxy-hurt.Kontakt z klientem oraz jego opinia jest dla nas bardzo ważna dlatego staramy sie choc czasami tutaj zaglądac.
pozdrawiam

toto27

Sprzedający

2010-03-06 23:50:36

maxy napisał:

Klienci stali sie wymagający i to jest plus. Ale czasami naprawde brak nam czasu zaglądac na forum pisze za siebie czyli maxy-hurt.Kontakt z klientem oraz jego opinia jest dla nas bardzo ważna dlatego staramy sie choc czasami tutaj zaglądac.
pozdrawiam

podpisujemy się pod tymi słowami obiema rękoma

Betexpert

artiug4

Kupujący

2010-03-08 11:16:32

Niech wreszcie importerzy zaczną ze sobą konkurować - ceną, jakością, obsługą. Mamy przecież wolny rynek a w wielu branżach pachnie zmowami cenowymi.

misiek

Kupujący

2010-03-21 11:41:33

Tak jest prawda,jak nie zadbasz sam o swój interes to nikt tego za Ciebie nie zrobi.